2012年12月24日 星期一

神功收費

現代人喜講美言,大話連篇,有人講到幾真心拜師,又話誠心學法,但又不肯踏出笫一步,連填報名表都一拖再拖,有些又以為有免費午餐學法免費。到叫佢地上館報名繳學費就消聲暱跡。佢地以為學法不用錢驅邪又免費。


學法是要師父吐教的所以要用錢,因法科是入世法,燈油香燭租金樣樣皆要費用,否則自身不保如何去濟世救人? 密宗佛法也一樣,除非你係終生追隨師父就不用錢的,學道就不用錢,唸下道德經超幽經文,又或者學陰法、貧妖孤絕殘破、等教確不用錢,但他曰你同樣不能收人錢。六壬先賢說,人親教不親口教吐分明,若然不奉親口教,六壬妙法一律使不靈,錢財口教奉足即使即靈。只有交足學費館費,遵守館規按步就班。天下並無免費午餐,只有付出才有收獲。有些神功弟子以為見過師父做自己就識做,那是很天真的想法,見師父上僮自已又可扮神上身,嘰嘰咕咕就可騙人,扮六壬仙師上身父又不敢講北方口音,扮九天玄女上身上幾耐都得,話個客前世欠佢。


冇僮冇法眼又可吹到天花亂墜,甚至吹到借埋你的符書過教紅都得,只要你是法迷心竅五毒心貪嗔癡慢疑,那怕十幾廿年神功老手都會上當。


驅邪免費不外叫弟子寫杯法水你飲比經文六字大明咒你唸,得唔得佢冇責任因佢冇收錢。或甚至話你冇野呀,叫你睇醫生。